بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي

zon cek lawa

zon cek lawa

BLOGIE ANNIVERSARRY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Counter :)

Friday, 18 March 2016

ADAKAH MATA ANDA RABUN JAUH?

PENYEBAB MATA MENJADI RABUN JAUH
Rabun jauh merupakan gangguan pada mata yang dianggap wajar atau lumrah oleh sebagian besar orang.Mata rabun jauh sukar untuk disembuhkan serta cenderung bertambah parah,.untuk langkah pencegahan jom kita sama2 mengamalkan vitamin mata i-vita..

☞☞ WHATSAPP "IV" dan hantar ke 017-4002016
untuk langkah pencegahan..


Berikut ini adalah hal-hal yang boleh menyebabkan mata rabun jauh

*jarak terlalu dekat membaca buku, menonton televisyen, bermain videogames, main komputer, main telefon, dll.
*Kekurangan zat yang diperlukan mata juga boleh melemahkan mata sehingga kurang mampu bekerja keras dan mudah untuk terkena rabun jika mata bekerja terlalu diporsir. Vitamin A, betakaroten, ekstrak billberry, alpukat, dan lain sebagainya bagus untuk mata.


KEBAIKAN I VITA eyecare
✔ Mencerahkan penglihatan mata rabun jauh.
✔ Mengurangkan lingkaran gelap bawah mata.
✔ Mencantik dan melembabkan mata yang lesu.
✔ Melegakan masalah gatal mata (resdung).
✔ Hilangkan masalah mata kering.
✔ Sembuhkan masalah mata merah.
✔ Pulihkan masalah Rabun malam.
✔ Sesuai untuk Masalah mata berair.

.
.
NAK DAPATKAN HARGA PROMOSI?TERHAD UNTUK 50 ORANG PERTAMA YANG WHATSAPP SAYA SAHAJA..
☞☞ WHATSAPP "IV" dan hantar ke 017-4002016
☞☞ WHATSAPP "IV" dan hantar ke 017-4002016
☞☞ WHATSAPP "IV" dan hantar ke 017-4002016


‪#‎cassialeaf‬
‪#‎ivitaeyecare‬
‪#‎ivitamalaysia‬
‪#‎vitaminmata‬
‪#‎ivita‬
‪#‎rabunjauh‬
‪#‎rabundekat‬
#rabunjauh
‪#‎ceklawa‬
‪#‎krimpemutihketiak‬
‪#‎produkcassialeaf‬




Friday, 11 March 2016

bau badan dah xde


CARA PANTAS MENGHILANGKAN BAU BADAN DAN KETIAK HITAM


"dah la murah,berbaloi pulak tu..sapu2 masalah ketiak hitam hilang,sapu2 bau badan dh xde..yg best skli cek lawa ni x melekit tau"- mila ,penang

☞☞ WHATSAPP "CL" dan hantar ke 017-4002016(yang whatsap sy jer sy bg harga promosi ni)

"masalah utama setiap orag adalah bau badan,ia membuatkan kita rasa tidak ada keyakinan diri untuk brdepan dengan orang ramai..dengan adanya krim cek lawa ni bukan setakat bau badan je hilang,masalah2 celah2 gelap dan ketiak gelap xda lagi..alhamdulillah.." - nisa ,selangor
🌸
KELEBIHAN CekLawa ni
🌸

100% ekstrak herba semulajadi.
👉
kaya dengan vitamin c dan mineral.
👉
 menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru.
👉
mencerna sel-sel kulit lama
👉
menjadikan kulit semakin cerah dengan tona yg sekata.
👉
merangsang lapisan kolagen untuk menjadikan kulit lebih sihat dan lembut
👉
 dapat melembabkan kulit
👉
bau yang wangi.
NAK DAPATKAN HARGA PROMOSI?TERHAD UNTUK 50 ORANG PERTAMA YANG WHATSAPP SAYA SAHAJA..
☞☞ WHATSAPP "CL" dan hantar ke 017-4002016
☞☞ WHATSAPP "CL" dan hantar ke 017-4002016
☞☞ WHATSAPP "CL" dan hantar ke 017-4002016


Thursday, 3 March 2016

hilangkan kerak2 daki di ketiak

CARA MUDAH UNTUK HILANGKAN DAKI DI BAHAGIAN CELAH2..BETUL KE???

dengan cek lawa ni semua masalah boleh setel..kacang jer.. daki ketiak,keher hitam,celah peha gelap semua tu boleh setel..nak dengan xtak jer..jom kita baca testimoni dari pengguna..

“CEK LAWA nie wangi lah sis..xmelekit pulak tu..best sgt pakai..daki2 sy semua hilang..ketiak pun dh putih..huhuhu…puas hati sgt..”-nur kedah

sampai nak denda uolsss..punya best depa pakai..hampa bila nak try pulak..huhu..

jom kita tengok kelebihan cek lawa ni pulak..

KELEBIHAN CekLawa ni🌸
100% ekstrak herba semulajadi.
👉 kaya dengan vitamin c dan mineral.
👉 Menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru.
👉Mencerna sel-sel kulit lama
👉Menjadikan kulit semakin cerah dengan tona yg sekata.
👉Merangsang lapisan kolagen untuk menjadikan kulit lebih sihat dan lembut
👉 Dapat melembabkan kulit
👉Bau yang wangi.


so tunggu apa lagi uols..dah ramai orang tinggalkan deodorant beralih ke cek lawa ni..x melekit,wangi pulak tu..kita jumpa next post okeh..