بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي

zon cek lawa

zon cek lawa

BLOGIE ANNIVERSARRY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Counter :)

Friday, 11 March 2016

bau badan dah xde


CARA PANTAS MENGHILANGKAN BAU BADAN DAN KETIAK HITAM


"dah la murah,berbaloi pulak tu..sapu2 masalah ketiak hitam hilang,sapu2 bau badan dh xde..yg best skli cek lawa ni x melekit tau"- mila ,penang

☞☞ WHATSAPP "CL" dan hantar ke 017-4002016(yang whatsap sy jer sy bg harga promosi ni)

"masalah utama setiap orag adalah bau badan,ia membuatkan kita rasa tidak ada keyakinan diri untuk brdepan dengan orang ramai..dengan adanya krim cek lawa ni bukan setakat bau badan je hilang,masalah2 celah2 gelap dan ketiak gelap xda lagi..alhamdulillah.." - nisa ,selangor
🌸
KELEBIHAN CekLawa ni
🌸

100% ekstrak herba semulajadi.
👉
kaya dengan vitamin c dan mineral.
👉
 menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru.
👉
mencerna sel-sel kulit lama
👉
menjadikan kulit semakin cerah dengan tona yg sekata.
👉
merangsang lapisan kolagen untuk menjadikan kulit lebih sihat dan lembut
👉
 dapat melembabkan kulit
👉
bau yang wangi.
NAK DAPATKAN HARGA PROMOSI?TERHAD UNTUK 50 ORANG PERTAMA YANG WHATSAPP SAYA SAHAJA..
☞☞ WHATSAPP "CL" dan hantar ke 017-4002016
☞☞ WHATSAPP "CL" dan hantar ke 017-4002016
☞☞ WHATSAPP "CL" dan hantar ke 017-4002016


1 comment:

  1. Memang sangat tidak enak mempunyai bau badan, apa lagi sedang kumpul, rapat, atau ketemu orang, pasti kurang pede, lah kita sendiri saja kadang merasa bau.. hehehe.. tapi masalah tersebut karena keringat yang keluar dan muncullah bau badan. Jadi, biar ga bau badan, jaga kondisi badan tetap adem.. :D

    ReplyDelete