بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي

zon cek lawa

zon cek lawa

BLOGIE ANNIVERSARRY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Counter :)

Thursday, 3 March 2016

hilangkan kerak2 daki di ketiak

CARA MUDAH UNTUK HILANGKAN DAKI DI BAHAGIAN CELAH2..BETUL KE???

dengan cek lawa ni semua masalah boleh setel..kacang jer.. daki ketiak,keher hitam,celah peha gelap semua tu boleh setel..nak dengan xtak jer..jom kita baca testimoni dari pengguna..

“CEK LAWA nie wangi lah sis..xmelekit pulak tu..best sgt pakai..daki2 sy semua hilang..ketiak pun dh putih..huhuhu…puas hati sgt..”-nur kedah

sampai nak denda uolsss..punya best depa pakai..hampa bila nak try pulak..huhu..

jom kita tengok kelebihan cek lawa ni pulak..

KELEBIHAN CekLawa ni🌸
100% ekstrak herba semulajadi.
👉 kaya dengan vitamin c dan mineral.
👉 Menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru.
👉Mencerna sel-sel kulit lama
👉Menjadikan kulit semakin cerah dengan tona yg sekata.
👉Merangsang lapisan kolagen untuk menjadikan kulit lebih sihat dan lembut
👉 Dapat melembabkan kulit
👉Bau yang wangi.


so tunggu apa lagi uols..dah ramai orang tinggalkan deodorant beralih ke cek lawa ni..x melekit,wangi pulak tu..kita jumpa next post okeh..


No comments:

Post a Comment